CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 6, 2011

RanD0m p0st ...

well hye .. lama tak post . cex x tau nk mengarut apa pulak kali nie.nak masuk e-mail saja pon terkapai-kapai dalam 10 minit ada la. lepas tuh perah otak ingat password lagi . hummm lepaih tu buat perak pulak lupa camna nak buat newpost . haishhhh 'fool sophiena' betol .. uwhuhu tulah apa yg Mamat Pakistan yg aku kenal kat Tagged tu cakap . ikut suka hati mak bapak dyer ja.. but trust meh , he's cute ! and 'high educated' too . ahahahaha thts wht yunie used to say . hummmm yunieeee i love youh . miss u damn much ! ouw ok,back to 'Mamat Pakistani' topic .. yar from Tagged there we go to Facebo0k . and we used to chat almost everyday . should i mention hs name on here ?_________ umm,nope ! well he's being nce . he's 19 . and sometimes,dya sangat menyakitkan hati. tujuan aku bkan nak crita pasal kebaikan dya , tapi aku nak kutuk dya . muahaha 
mula - mula chat cakap pasal weather , humm ok,mmg boring gila . second chat tanya single ke tak ? hummmm menarik . third chat cakap , ' would u be mine ? ' urbb~! okayhhh.. tu pelik .....dan fourth chat dah berani mintak webcam . nerhhh . banyak putih muka dia ! memang org Pakistan putih-putih pown . uwhukhuk dan yang paling tak tahan , last chat dya luahkan perasaan kat aku . sat2 .... jgn salah anggap bkan perasaan dya terhadap aki,tapi perasaan dya terhadap minah yg dya minat . adesssss ok,thts horible !!! dya selalu panggil aku 'siLLy sophie' sebab aku slalu buat kalut nk type benda laen jd benda laen . uwhuhuhu . . .dya ajak vdeo chat . pya la aku tunggu berejam-jam download menatang tue,haram aku x reti guna pown . ahaha teruk btoiy . x kesah la kalau mamat tue panggil aku silly pown dh mmg silly kan . . . . . . 
                              selalu jugak cita kat kengkawan pasal mamat tue ... asal aku cita ja depa suma gelak ... ada yang nak termuntah pown ada . ahahaha dulu masa aku suka ngn mamat tue , mmg la aku marah kawan2 baik aku gelak kat aku ... abg aku pown keja menyakat aku . bangang x ? aku lupa logout FB dan abg Juan buka FB aku dan baca chat aku ngn mamat tue .. ahahaha mmg bangangs lorh !! haihhhhhhhhhhh
              sebenaqnya , menarik sgt ka cita Mamat pakistan nie ?! aku pown tak tau , tapi cex nak abaq mai org pakistan yang dah aku jumpa semuanya ngada-ngada . awai2 meqenyeh dh , lepaih tue sembang pasal nk kawen . hah! 'eh,kamu nie ? gila ka apa ?' (teacher Teh Jin Joo punya tagline )
urrrr,okayh,thts all . oh yah satu lagi nak abaq , beza waktu piawai Pakistan dengan Malaysia tepat2 3 jam ... kayh,nak abaq hak tuh ja ..... ~nehhhh

No comments:

Post a Comment