CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

All this 12 h0urs . . . .

hye guyz . . .  ya,saya lagi kat sini , balik-balik tak da orang lain dah kan ? memang la nie saya punya belog jadi saya punya pasal la nak mai waktu bila pon kan ? kan ? kan ? muahahaha . . . . bunyi macam kejam , tapi tolongla setuju kalau aku cakap jadi kejam tu best . . . . . sekejam aku dengan Mamat Pakistan yang aku cita ari tu . . . . ahahhaha ok2  dah,tolonglaaaa . tutup kes Mamat Pakistan okayh ?
jam 16:46 , di ruang tamu , bersama-sama timbunan homework yang kononnya akan disiapkan sebelum pukul 6 petang . . .huhuhu awak tunggu jap ek mr.homewOrk sayang,saya nak layan mr.blOgGy saya jap . . . . nanti saya tgok2kan awak pulak eh ?

sebenaqnya,apa yang saya nak katakan disini ialah . . .  tiada apa yang lebih membosankan darpda hari ini . . . saya x sangka ,selepas dibuai mimpi indah saya dengan dia yg hot tue , tetiba saya dikejutkan dengan alarm yang x cool langsung bunyinya tue (mcm lagu2 justin bieber yg sengau) . Uffffffff sabo je la dah x lama lagi dah awin , lagi satu tahun lebih ja lagi buat la nak buat apa pun . . .

macam selalu,pekena masalodeh gerai kiuh makcik tue yang dekat depan Pasaraya Pokok Sena tuee . . . uhuhu sengaja dinyatakan supaya lain kali kalau Ima or kawan2 aku yang lain qasa nak makan masalodeh , depa tak payah perabih diut minyak moto aku dah . Nanti ampa p beli sniri . . ouwh , kalau ada yang x kenai masalodeh , ampa pandai-pandai la nah . tapi nie cex nak abaq mai , kalau nak buat surprise party bday aku ka , kalau x da duet , x payah susah-susah beli kek atau apa-apa yang mahal2, masalodeh yg garing,pedas, rangup dan sedap  makcik tue yg kat depan pasaraya pokok sena tue pon dah lebih dari cukup . . .  ehehehehe . . . anyway,tu la yang mama aku bg kat aku ari tue . . .uhuhuhu,sedap apa. . . . ? ? huhuhuhuhu  

nie aku dah GOoGle kan masalode tue , sila la tengok

sedaq2 4 biji aku sorang , sebelum sampai waktu rehat . . .  ahahaha jadi kalau rakan-rakan monyet 4Sc1 aku nak panggil aku Monyet Masalode pon serius aku tak kisah . . . .

ok balik kepada rutin harian aku . . .
sampai ja pagar skolah , selalunya aku nampak batang hidung Monyet iPhone tue , Farhimie la . . .tapi dya x da pown . Dya terlewat kerana dua sebab ja , sama ada dya terperangkap dalam tandas rumah dya , ataupun dya memang x mau mai dh . . . . aku kenai sangat dah . . . anyway,terima kaseh sebab bimbing saya ke jalan yang lurus malam semalam sewaktu lintas jalan nak ke ekspo . serious aku takut ! ahahaha . . . . thx kamu !
Dan sebenaqnya hari nie x da la boring mana pown . . .  . mana boleh boring , bila hotty dude tegur aku . . . ahxhaxhaxss ! hahaha ceh,kamu nie awin, mcam x penah ada org tegur hang selama nie . . . .  

mmg la ada , tapi not in the way like he did . . . . lagu mana aku nak abaq huh ? uh , pandai-pandai ampa la nak pikiaq cam mana . . . okay, stop kat situ pasal abg yang ala-ala hot tue . . . .

balik ja rumah macam besa , apa yang dipraktikkan x pernah sama seperti yang diatur dalam jadual harian yang kononnya akan menjadikan waktu study lebeh terancang . . .  mula-mula lunch . Time yang paling aku suka ! ! sebab apa yang tersedia utk aku hanya roti gardenia cicah baked beans dalam tin ja . kalau hari yg nasib baek sikit , aku boleh cicah dengan gulai . Lagi bernasib baek kalau roti gardenia abeh , dan kangkung/bayam x da , aku boleh makan nasi . . . hahaha tapi x leh lebih dari 4 suap . . .  apa ?!?! serious aku suka macam nie . . . cmon la , aku hepy dengan cara hidup aku . . . aku x mau jadi Awin yang 68Kg yg mcm masa taun lepas la . . .


lepas makan , macam besa aku petik guitar yang aku panggil 'RedHOt' aku tue . . .  aku x da gambaq dya so let assume dis is my guitar sebab warna dya sejibik cmnie . . . .

macam besa tiap-tiap hari bila aku balik ja mama dan abah aku la mangsanya kena dengar aku maen gitar lagu yg sama tiap-tiap haqi . . . . ahahaha . . . . aku suka sangat Taylor Swift dan kerana dya la aku belajaq main gitar . . . lagu first yang aku main ialah Crazier-Taylor Swift . . . . .  youtube hubby aku yang ke-3 selepas mr.mukaBuku dengan mr.blOgGy . . . .

Kalau ampa nak tau aku memang lembap dalam segala macam , termasuklah dalam menaip . tapi kadang-kadang bila mulut aku gagal utk berbicara , tangan dan keyboard aku la yang ambek alih . . .  hah ?? enset ? uhuhu saya jarang2 sekali guna enset . Selembap-lembap saya menaip dengan keyboard , lagi lembap saya texting guna enset . serius aku abaq ! . . . .

nah hai . .  . sedaq-sedaq , lanie dah 17:35 . . .  x da sapa suruh pown mengadap laptop lama-lama. . . . bukan boleh tolong hang dapat 10 A SPM pown . . . dah , kalaula laptop nie boleh bercakap , mesti dah berbakul-bakul ang kene maki dgn dia nie . . . . okay dah-dah . . . . buhbye . . . .

No comments:

Post a Comment