CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 9, 2011

mornink mornink mornink

hye mornink , banyak la morning , lg 15 minit nak tgh hari dh pon . ahahah . . . setelah mengerah tenaga membuka mata , jam kat dinding dh pukul 9 . kira abes awal la tue . masa dalam mimpi aku , aku dapat ilham utk update belog aku . sebab belog aku nampak macam belog mak budak ! ahaks! hudoh beno ! dah lama aku x baca novel , sejak tahun lepas . satu novel tu aku perlu ambil masa bertahun utk habiskan , ya aku tau aku mmg teruk dalam bab membaca banyak-banyak nie . pagi nie sambil-sambil login fb aku pon excited la nk sambung baca novel yg dibeli taon lepas tu , tapi masalah dunianya adalah last time aku baca novel tu aku x tanda page yg aku berenti . tak ke bangang tuh ? last2 , novel tu aku semadikan dlm stor aku .' asal balik asal '  huh ! sign in FB - 1 inbox , 1 notifications .... mamat pakistan yg aku cita tempoh hari tu inbox aku . dia ckap , "hi soffi i wana ask u sumthng......................do u want to be my gf???? " huhu , klau nk ikutkan question marks dya buat lg byk dri nie .Apa ke tuuuutttttt nya nie ha ? dulu hg pnggil aku silly lepaih tu ? then aku balas kat dya , "whts th different being in a relationship wth someoone i nver meet and being single ? we nver met n hw cn i become ur gf ??  i jst cnt understand !i knw u jst wanna hook up cmon , im not tht silly , ____(nama x disebut) " adoessssss pelik-pelik sungguh la . aku x sangka yang aku nie laku jugak aicheychey . setakat laku kat pakistan buat apa ? kalau dulu aku ckap 'laki Malaysia x berkualiti' , sekarang sumpah aku nyesal . aku nak kawen dgn org malaysia la , x mau jauh- jauh . lepaih tu dya ajak aku voicechat lagi . lepaih tu aku ckp kat dya "sory im doin blogging rte now i guess we jst cn chat here ( on fb) and could someone mke u stop tlkin about voichat ? " dya bls " u did . im sory fr bothering , and im goin to add u again when i feel lke i wnt to " ahaha dya nak remove aku dr friends dya hahaha! aku balas balik "ow yah ???? ow yah ... just add meh , plx feel free to add me .. u dnt hve to pay for it ... ah! lke i care ........" hahaha aku x percaya aku boleh cakap camtu dkat dya . . . ihihih aku sayang diri aku . . . . i love youh la Awin ahahaks . . . .
         ok,balik pada cita asal , lepaih tu dya mula ckap pasal attitude la pa benda lah . Aku x paham betoiy la apa yang dya nak ! tapi aku tau dya nie baik . tapi , tapiii, tapiiiiiiiiii ntah ! sengal kadang-kadang . . . penah jugak dya cakap kat aku "sofi,u acted lke a bitch ! " ahah!!! what the fuck ??!! ur acting lke a slut , Mr . T*****R . . . . hang tak kenai aku so jangan nak menilai aku sesuka hati ! haihhhhh aku memang teruk (skali lagi) sebab, aku dok maki hamun dya kat sini macam la dya paham . . . . . macam la org baca . macam la org buka belog aku . . . . mcm mana org nak buka belog aku kalau aku dok segan2 nak share aku pya belog kat FB , hummm memang terok la aku . . . . apa-apa pown , mr.Pakistani , aku akan rindu hang ! dah abes satu bab pasal Mamat Pakistan . . . . . . .


oh ya, satu lagi , kalau sekang nie pukul 11:41 , dekat Pakistan skang nie pukul 8:41 tepat !!!
ok dah , haktu ja aku nak abaq .

No comments:

Post a Comment