CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 19, 2011

eiFFeL . . . . make me wanna say 'i do' . . . . .





i finally got up my nerve to post this such an entry. . . . .
maybe because . . . . saya gagal lagi dalam 'percubaan' kali nie . It's bad knowin that you are more likely a 'sis' to him . I'm just hoping for sumthn 'advance' to say . . . . . cmon' , im sixteen now and i never text any guys yet ! that sounds bad . . . . (wooot gataiy!)

 but its fine . yah,i love doin it in that way. being single is fun !
lagipun,aku tawu im not so badddd.....some boys used to call meh cutypie ! and ya , i know i am cute .
kalau aku mau ada boyfriend , dalam masa satu hari pon aku boleh dapat . yah , trading numbers , flirting sana-sini ,hang out kat town ,tell mama to pick me up at school 30 minutes after school hours *so that i cn set a date wth guy im dating. . . . . eh,okay ja kalau aku mau . . . . . . . .


well,i don't realy need a man to EXIST-okay,i take that back!
thats such a wierd thing to say.You can feel confident with things you are working,producing and working for ,and your goals in life can make you feel strong . . . . BUT IT'S Fun TO HAVE A TEAMMATE !!

and yah i do really wish a could have a pertner . . . . . .its great knowin u have someoone who listens.
tipu kalau x da org yang rasa macam tu . . . . semua org nanak semua tu kan. . . .
sebab,when u have someone in ur life who's goin to be there for you , you can take that extra energy and apply it to something else creative,something else that makes you feel fulfilled . . . . . .


like what 'he' did . . . . even he is not mine , but it is enough to make him realize that i am here for him.
ive done a lot of such silly things to grab his attention. i did anything that the other girls did .
being on his way all the time , and talk about him all the time . .
macam yang org lain buat , aku pon nak jugak bagi number phone aku kat dya . . . kalau sebelum nie aku x pernah buat mcm tue , tapi kali nie aku tekad , aku nak dya ! jadi aku kena buat sesuatu instead of just sitting there smiling,waiting him to come for youh .well,aku tgok ,tue la yang semua org buat utk dapatkan org yang diaorang mau . . . . . i never thought i would reach that part 'OvER' .... until the time he make me realize by telling me he doesnt like me at all and stop acting like a bitch wid him .

well yah that's kindaaaa hurt ! it was almost to happen ! we start to smile to each other sending regards through our buddies . tapi . . . . . . ntah ! bukannya sekali, tapi dah banyak kali jadi macam nie . . . . .
yah aku tau this is not the right time for all this , but i deserve it dont i ?
        

and yahhhh i miss him lotx !! i want u to be mine can't you see it S*****???
  • saya x kan lupa Baju kurung dan Baju melayu warna putih yang kita pakai malam 4/2/2010 .......
  • saya x kan lupa paperBoat yang saya buatkan untuk awak dan kemuadian awak renyukkan dan buang ke dalam dustbin tue !(maseh tersimpan dlm diary aku , dah lasam pun )
  • kau nak tau x ? gamba kau dekat fail rekod pencapaian kau yang hilang tue aku yang koyakkan . kalau awak minta balik ,sorry sebab saya dah gamkan dgn gam gajah dalam diary saya .
  • ingat x masa kau nampak aku dengan ayah aku naek LC depan rumah kau masa bulan puasa tahun lepas ? tue bukan kebetulan kalau kau nak tau . aku yang rancang dan heret ayah aku semata-mata nak tgok kau kat rumah kau ! aku dapat alamat kau dekat fail rekod pencapaian .
  • aku x pernah lupa ayah kau dan proton saga yang selalu antar kau ke sekolah tue !
  • aku paling suka tengok kau pakai baju Bomba . Kaler tue sesuai sangat dengan kau !
  • aku paham jelingan gang-gang kau tue ! memang diaorang x suka aku , tapi apa aku heran ? kau x patut ikut cakap diaorang . sebab gang kau tue x da otak !
  • bukan setakat aku sorang je yg takkan lupa , tapi semuaaaaa kawan2 aku x kan lupa sebab sampai sekarang pon aku masih lagi bercakap pasal kau . . . . kau jangan heran bila kau nampak aku jalan dgn kawan2 aku pastu diaorang qenyeh-qenyeh dekat aku . . . . . .
  • bukannya kau x tawu yang aku suka dengan kau tapi kau tue buat - buat pekak !
  • kalau kau nak tau , bila aku tawu ja yang kau sekarang couple dengan someone , sikit pown aku x jeles . . . . . sebab prempuan yang kau cari tu macam haram ! . . . . . tapi , u deserve someone better la sayng !
  • selepas nie , kalau kau nampak aku lagi kat sekolah atau kat mana-mana , tolonglah sedaq yang org yang kau tengok sekarang tu adalah orang yang sayangkan kau sampai setengah mati , sampai nak gila , sampai 'OveR' (macam yang kau kata ) ,
  • nanti kalau kau nampak aku jeling kat kau dan geng kau , atau aku buat muka meluat dekat kau , tolong ingat ya ? aku buat-buat je tu , aku sayang kau la x kan la aku betul2 serius ......
  • dan satu lagi !!!! kalau kau tengok aku dah slim dari dulu sekarang nie , tue semua sebab kau , sayang !! . . . . . kau sedarkan aku masa 4/1/2010 kat kafateria . . . . dan mula dari tu la aku diet ! sampai sekarang , kawan kau yang menyampah kat aku dulu pun dah panggil aku chUmEy ! . . .P/S: aku berjaya turunkan 20 Kg (atau lebih)  

tapi sokay ! . . . . . . i loike being single (and alredy to mingle)

oleh kerana aku berjaya megekalkan status sebagai single , jadi aku berazam my first love or first date akan merupakan the first and the last bagi aku . . . . . and i know my first date(who is my forever husband) will gunna be the most handsome and gentle of all !!!!!!
he is the one who gunna sing me "grenade" song  and also "the way i loved you -taylor swift "
hehehe . . . . . (arhhh x sabaq !)
aku pohon , mR.Right ! my lambat-lambat sikit . . . . sebab aku x dan prepare lagi . . . .


mr.Right , tolong buatkan penantian saya selama nie berbaloi boleh ?
saya nak awak tau dulu , yang saya slow-texting punya orang . . . . sebab tue  saya x suka mecej sangat . . . . kadang-kadang saya cakap b.i dengan awak , awak jgn heran pulak , sebab bila saya cakap melayu nanti jadi Kedah pekat !
nanti , kalau kita selisih di mana-mana , kalau saya fanic  , terkejut ,mata terbeliak , awak jangan pelik tau , mungkin sebab saya memang tak tahan tengok muka awak yang bercahaya tu . . . .
satu lagi , kalau awak nak sembang - sembang dengan saya , jangan pandang terus kat mata saya , nanti sia-sia ja awak cakap , sebab saya x boleh nak focus , sebab tu bila saya cakap dengan saya punya crush , saya  mesti buat2 tgok tempat lain , sebab tue diaorang menyampah cakap ngn saya kowt . .. . . . .
satu lagi , i got one missing tooth . . . . gigi kekal saya yg satu tuh dah patah so kalau saya gelak macam nak-tak-nak ja nanti awak paham-paham ja la , sebab saya nie hantu gelak . . . .


saya ada permintaan . . . . . oleh sebab awak adalah the first and the last buat saya . .. . . . . .
saya nak awak lamar saya dekat Eiffel TOwer,Paris boleh x bOleh X ?
x tau macam mana nak cakap begitu besarnya impian saya nak ke Eiffel tower . . . .
saya teringin sangat nak pegi sana nanak tengok eiffel pada waktu malam . . . . . .
mesti cantek !
nie semua sebab cita Hindustan malam tu (malam exam Bio keesokannya . p/s:bio aku dapat B nah)
sweet sangat dimana budak jahat yang x pernah kenal apa tu cinta boleh jatuh cinta dengan budak pempuan nerd yang cute(yg berangan-angan to have her first kiss at eiffel tower) . . . . sampai la satu masa hero jual mahal dan pura-pura bencikan heroin dan biarkan heroin pegi ke Paris . . . lepas tue bile sedar yang dya sebenanya rindu setengah gila dekat heroin nie , dya pown mencuri,menipu,membunuh, menembak, untuk dapatkan duit utk ke paris . sampai di sana after setting a date at eiffel, hero kena tangkap dengan polis , and heroin yang dah tunggu di eiffel pown menangis sebab hero x datang dan heroin pown patah balik. . . . .
then hero lepaskan diri dr tahanan dan ligan heroin tu tapi x jumpa . . . . .
(come on la , cita hindustan la , mana boleh x jumpa , hero akan tetap dapat jejak heroin tu sampai dapt , haha )
then hero sapu airmata heroin and they had their VERY FIRST KISS AT THE EIFFEL TOWER . . . . and that was so sweet . . . the hero gave him roses and kiss her on her lips . . . . waaaaaa so sweeeeet . . . . . . . . .  .
(okay, aku tau x la menarik sangat pown cita hindustan tu,just ligan p ligan mai jumpa kat eiffel ja )

so mr.Right , please .. . . . . kalau rasa nak melamar saya anti , bawa saya ke Eiffel eh ?
and there will we have our very first kiss . we'll hang out there ,sitting on the bench near the tower under the moonlight and the eiffel glitters instead of hanging out dekat Pacific and City Plaza ja,huhuhuhuhuhu. . . . . .  .

lepas jalan-jalan makan angin , awak bawa saya naek sampan menyusuri Sein River kay ? and then , u gonna play me 'Crazier' song with my 'hot red'(guitar) along the Sein River , okayh ?
and u said that way my blue eye shine put those Eiffel glitters to shame that nite . . .(the way i loved you song lyric . huhu ) and i said there's a lie . . . . . .

Respect my space and make me feel appreciated and love meh for who i am . . . . and make sure that u realy mean it when you say "i love you , would you marry meh ?" . . . . . .
with the way your blue eye (or black/hazel) shine ,and the glittering from the Eiffel and the moonlight , u gunna make me say "i do" . . . . . . . . .
ain't that sweeeeeeeeet ???????
ouw mr.right , ur spinning me around and lifting my feet of the ground . . . . .
mr.Right , im waiting for youh . . . . ur gunna be my first and the last . . . . and love me as much as u can . . . . ur charming and enduring it all wanna make me say 'i do' . . . . . .

(sebelum aku mengarut lebih jauh , i better stop !)



                                                       i never knew i could feel this much .
                                                        till the time u come in to my life..
                                                     



                                                 Eiffel Tower from accross the Seine River



                                            The sparkly Seine River near the Eiffel Tower
                                                    nanti mr.right kiter naek nie eh ? ^ ^



"Tips for the Perfect Proposal"

Craig Michaels, who runs the web site www.groom411.com, offers some tips for men in need of proposal inspiration.


1. Set a scene that means something to the woman. It can be a favorite restaurant or quiet area of a public park.


2. Write some of your thoughts so you’ll have a good idea of what you’re going to say when the time is right.


3. To find the right balance include a few sentiments about what is special about your intended, how much she means to you, how your life has changed because of her and things that are important to both of you now and for the future.


4. And, when you actually ask, get down on your knee. “A majority of guys do, and the majority of gals still want it, so this is one tradition to keep,” Michaels says.






p/s : malam nie aku rasa gataiy nak kawen . tak tau pasaipa . . . . . . ^ ^
       okayh mr.right im waitin' for youh !!!
 

No comments:

Post a Comment