CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 27, 2011

Duduk senang-senang




hummphh . sedang bonda asyik menonton Marimar yang agak best di ruang rehat .
bonda juga asyik-asyik membebel dgn abah
yang juga asyik-asyik lunch di meja makan .
tak jauh dari ruang menonton .
tak jauh juga dengan meja pc .
maka tak jauhlah abah dan bonda dari pandangan aku disini .
bonda dari tadi asyik-asyik ceritakan pasal karenah abang . yang tak pernah berenti-berenti buat pasal .
itu . ini . itu . ini .
aku disini cuma memerhati dan mendengar celoteh bonda sama abah tentang abang .
itulah . inilah . .
memang dah pesyen abang macam tu . sebut sebut . nanti terpampang lah muka dia di depan pintu tu .

 
sedang bonda sama abah asyik-asyik dengan kerja-kerja mereka , maka saya disini sendirian lagi sedang asyik-asyik menaip . lucu !
celoteh bonda yang tak henti-henti buat mereka tak dapat dengar saya yang disini
sedang ketawakan bonda sama abah dari tadi
saya cuma sedikit penat .
perlu sedikit rehat .
dan perlu mr.bElog di sini .
sedang saya dukduk comel-comel depan pc , Tambi (miaow2 !) sedang asyik-asyik menggigit-gigit manja kaki saya skarang ini .
geli , Tambi !

hummmphh , sudah penat bercomel-comel depan pc . maka masa untuk pergi . sudah basah kaki digigit-gigit manja oleh Tambi . bonda sama abah pun sudah melingkar kedua-duanya depan televisyen . kenyang . sikit jam lagi tertidur la tuh .
okayh , selamat babai .

No comments:

Post a Comment