CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 8, 2011

utusan pari-pari kacak di medan perang

tak kurang dari 2 jam tadi , saya balik dari berperang .
perang itu perang besar . sanagt besar .
tapi kalau bekalan untuk hadapi itu cukup , tak adalah besar mana .
esok juga perlu hadir di medan perang lagi .
katanya untuk esok , lagi dahsyat punya perang !
jadi , sekarang kena sempurnakan utusan ini dengan cepat supaya bekalan untuk besok dapat disempurnakan .

semalam saya resah .
dan tak dapat tidur .
tapi saya diutuskan pari-pari kacak dan kesepian .
hampir saja saya tinggalkan muka buku [fesbUk] , dia pun terbang ke mari .
di situ , dia ada beritahu perkara yang perlu saya lakukan untuk tidak tension-tension .
pari-pari kacak dan kesepian itu juga akan pergi berperang .
tetapi dia relax-relax saja .
kasihan dia . kantung sekolahnya ada di sekolah . katanya , nama saja kantung sekolah ,
terus,mesti la kena duduk di sekolah . . .
saya amat bangga dengan peri-peri kacak dan kesunyian .
hum m m m m . saya lega sedikit .
terima kasih daun keladi , pari-pari kacak dan kesunyian  : ]
dia sudah janji mahu pergi candlelight dinner kalau saya dapat A dlm P.Islam .
tapi , cuma makan kacang panjang saja  =,= '

tadi juga dia ada terbang sini .
dia tanya pasal perang hari ini . saya jawab saya tewas teruk !
pari-pari cakap jangan sedeh-sedeh . ini baru form 4 .
form 5 nanti lagi dahsyat .


saya perlu buat persiapan untuk perang besar yang seterusnya .
selamat babai . doakan saya untuk perang-perang yang akan datang juga .
selamat babai sekali lagi ! 
 |^_^|V    pEacE !















No comments:

Post a Comment