CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

Over punya belog header !


sudah terlambat . .
kalau anda cepat satu minit atau satu jam ataupun beberapa hari ,
mungkin anda dapat senaman urat saraf tengkok free !
saya fikir header buatan saya seniri itu cun ! ya,ok . memang cun pun . . .
saya memang sukakannya .
sangat-sangat suka . . . .
di situ ada muka saya besar-besar .
tengah senyum .
sambil buat mata seksi .
dan di grayscale kan supaya bintik-bintik hitam itu tak lagi kelihatan .
saya juga telah menggunakan banyak noise removal maka dgn itu muka saya nampak gebu
sangat-sangat gebu .
hummmmph , suka betul saya :)
dan yag paling saya suka ,
disitu ada
Cara . Saya . Cara . Biasa . Biasa . Sahaja
sangat besar tulisan itu !

sehinggalah tibanya satu hari ini . . .
lagi saya sedang senang-senang duduk comel-comel depan pc ,
waktu itu saya lagi berblog-walking .
tiba-tiba saya rasa urat saraf tengkok saya ini kembang.
kembang sekembang-kembangnya . . .
selepas itu , saya sedar . saya tengah buka belog saya seniri .
dan belog header itu belog header saya sniri .
yang saya cakap comel tempoh hari .
baru saya perasan .
huhuhu =,= '

melatah saya masa tengok muka saya sedang senyum
sambil buat mata seksi dengan background grayscale dan di'noise removal' kan berkali-kali itu .
huhhh . . .

tapi , saya juga rasa yang saya ini juga berbakat dalam
membuat blog header !
tapi saya rasa ,
lebih cantik jika tak letak muka saya disitu . huhu =,='
saya sudah belajar dari kesilapan .
bila ada photoscape , maka semua jalan .
saya sayang photoscape . itu hubby saya number tiga [selepas en.muka buku dan belogger]


kepada yang tidak sempat , ini dia belog header yang buat saya melatah depan pc saya tempoh hari . . .







p/s ; sekarang ini ,lagi sedang bergelut dengan abah yang asyik-asyik menyelinap senyap-senyap dari belakang sebab nak baca ini .
saya juga lagi sedang tonton WWE [world wrestling entertainment] . Rey Mysterio comel sangat malam ini . hummmmmph , kalau boleh nanti nak kawen dengan rey mysterio .


No comments:

Post a Comment