CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 22, 2011

saya rasa saya silap



tak baik anak dara berjaga sampai tengah-tengah lewat malam macam waktu sekarang .
bukannya apa , tadi pari-pari tiruan ada datang lagi .
oops . dia tak datang , tetapi saya yang pergi kat dye .

saya tersedar .
memang rasa ini rasa rindu
memang ini rasa suka
tetapi , suka saya , rindu saya itu bersebab
saya rasa macam Tuan Puteri bila dengan Pari-pari Tiruan .
sumpah , belum pernah saya kenal siapa-siapa yang sebaik dia
tak tahu lah pulak kalau baik itu cuma baik di chatbox saja .
rasa hormat awak tinggi melangit .
walaupun awak tak sempurna , saya sudah cukup senang bila dengan kamu , pari-pari kacak . . .

saya rasa saya ailap
awak pari-pari sebenar .
dan bukan pari-pari tiruan .
saya suka awak

awak putera raja saya juga
awak buat saya rasa macam Tuan Puteri .

No comments:

Post a Comment