CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 26, 2011

sembunyi





" ..andai rindu ini mulai bergetar..
fitrah mula berhembus lembut..
..kasih bukan paksaan..
..cinta bukan seksaan..
sayang hanyalah perasaan
..dan rindu satu ingatan..
biar selautan rindu menggamit sukma
kasih suci tetap setia
..hanya ungkapan ini yang mampu aku bayangkan..
..tika matamu kian jauh memandangku.. 
..izinkan selamanya namamu di hatiku
..keranu ruang hatiku terlalu rindu.. "






*saya tak lari , bukan juga bersembunyi , cuma bumi ini berputar , dan bawa saya jauh dari kamu . .
 dan percayalah , saya tetap menyayangi kamu !

             ' ..hanya ungkapan ini yang mampu aku bayangkan..tika matamu kian jauh memandangku..
izinkan selamanya namamu dihatiku..kerana hatiku terlalu rindu.. '
  

No comments:

Post a Comment