CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 26, 2011

rayu




saya pasti kamu juga punya perasaan
saya pasti kamu kenal rasa cinta .
dan saya yakin kamu tak suka kehilangan orang yang kamu cinta itu .

dengan ini saya merayu . berikan peluang kepada saya . untuk rasakan bahagia .
kamu bertuah mengenali dia terlebih dulu dari saya . kamu juga lebih awal merasakan 
cinta dari dia 
tapi , percayalah .
bukannya kamu tidak layak untuk berkongsi cintanya .
tapi cuma saya lebih memerlukan cinta yang ada pada dia itu .
dan barangkali juga cinta yang ada pada kamu itu lebih diperlukan oeh seseorang yang lain .
yang pastinya bukanlah dia .

tolonglah . tolong mengerti . saya lebih memerlukan dia .
relakan segala diantara kamu dan dia .
biarkan saya bahagia dengan sisa rasa cinta yang masih ada pada dia 






* girl , u doesn't has to be so mean . PLEASE !


No comments:

Post a Comment