CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 21, 2011

hari 5 perang




ini hari 5 perang . 
maksud saya kelmarin . hari ini hari cuti .
hari buat bala tentera rehat-rehat dan atur strategi baru .
strategi baru untuk hari 6 , 7 , 8 , 9 , dan 10 perang .




oke . cukup sudah pasal perang .
instead of dibangunkan oleh bunyi bingit burung-burung di Gunung Pakkiau seperti pagi-pagi sebelumnya , 
Sang Ratu Soffina dikejutkan oleh mimpi buruk .
mimpi buruk itu sangat tak seronok untuk dibuat mimpi lagi
mungkin kerana kejadian malam semalam barangkali .
belum pernah saya melihat diri sendiri seangkuh semalam .




baiklah . jika begini mahunya dia .
saya mengerti . semua orang harus mengerti .
semua kekasih harus mengerti .
syurga itu bukan dibawah telapak kaki GF . .
dan saya tak berhak meminta lebih-lebih dari dia .
dan siapa juga saya untuk dia berikan lebih-lebih
dengan ini saya tawarkan satu musim diam . untuk kamu dan saya .
yang berlangsung sehingga awak sedar ketiadaan saya di sisi awak .
sehingga awak merasakan yang awak benar-benar perlukan saya
satu musim tanpa bermanja-manja
satu musim tanpa bising-bising antara kita
sila terima
ini compulsory .


biar kita hargai waktu-waktu bila kita bersama .
bila ada saya di sisi kamu .




No comments:

Post a Comment