CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 7, 2011

wordLESS



mood sekarang tengah merajuk . 
ingat merajuk tu cool sangat ?

awak , saya ini bukan malaikat .
bukan juga sehebat Sang Ratu
saya juga punya hati . dan hati saya mudah sangat tercalar .
dan berkali-kali hati ini minta dipolish-polish kan kembali .
berkali-kali hati ini minta dipujuk 
saya tak perlukan mana-mana arjuna , anak raja , mahupun Laksamana Sunan untuk itu .
saya hanya perlukan satu 
 . . itu kamu . .


tiga bulan merajuk ni diperap sehingga menjadi jeruk , tiga bulan juga
memujuk diri sendiri yang tak da sapa yang sudi memujuk ,
dan juga hanya satu malam buat luahkan segala isi merajuk.
hari ni
baru satu pagi tapi
dah macam satu tahun 
seksa betul merajuk itu . seksa betul RINDU itu .
saya rindu kamu !


No comments:

Post a Comment