CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 26, 2012

not for now




i dont wish to be in any relationship for now . That's all .
aku taknak tengok kita gaduh lagi , tarik muka sana sini , merajuk itu ini , itu saja .
tambah lagi bila banyak mulut mulut suara sumbang cakap itu ini pasal kau . entah kenapa ada saja yang salah di mata mereka kan sayang kan . honestly , aku muak dengan semua ini . aku muak fikirkan soal hati orang lain yang tak bagi apa-apa unutng seposen pun . tambah lagi bila semua masalah disebabkan kecuaian aku sendiri .
teruk lagi bila sedar akan hakikat bahawa  segala kepercayaan , kesetiaan dan pengorbanan selama hubungan ini masih belum cukup bagi kau . kau bilang aku tak pernah pentingkan perasaan kau . okay, itu memang sakit.
memang betul lah tu , perasaan sayang aku pada kau tak pernah ubah walau sedikit .
cuma , aku tak mahu tengok kau terseksa lagi dengan masalah masalah yang aku sendiri hasilkan .
dan aku pun tak rela lagi tengok diri sendiri terseksa .
kejam sikit kalau aku cakap hubungan ni tak ke mana kalau berterusan macam ni .
aku mahukan hubungan yang lebih matang . bersama kau , bukan orang lain , bukan .
malam itu , bila aku cakap mulai sekarang kita buat haluan masing masing , aku tahu kau sedih .
dan mungkin juga kau fikir this is just another episode of pertengkaran yang selalunya tak lebih dari 10 minit , macam malam-malam sebelumnya .
aku juga tertanya tanya . tapi , malamitu , aku ketepikan emosi , baran serta ego aku .
aku letakkan diri aku dalam hubungan ini pada beberapa tahun akan datang . 
dan aku tahu ini keputusan terbaik .
kami masih lagi berhubung , dating ; ) , gelak terbahak sana sini dan making joke with each other .
we still love each other 
cuma bezanya sekarang , aku takkan pernah merajuk for those petty things lagi , kau tak perlu kerah tenaga kau unutk pujuk aku , kita tak perlu bergaduh lagi ,  dan anggapan cikgu cikgu pada kau pun akan jernih kembali , insyaAllah . dan kejam sikit kalau aku cakap aku pun tak perlu kerah diri aku untuk jaga perasaan banyak orang  dah . ya , aku penat , and i need a cure . itu saja .
and yet , kita still ber-sayang dan ber-bie . *sengal sikit , sorry  , hahahaha
prinsip aku dari dulu , aku bercinta bukan untuk putus .
tapi aku tak sanggup tengok diri aku dan dia terus sakit seperti ini .
aku tahu , ini jalan terbaik . 
kau pernah tanya aku , ' kita sekarang macam mana ? '
dan kata aku , aku tak tahu , tapi aku suka macam ini : )
ape ape pun , 11-monthlyvassary 3 hari akan datang tetap aku nak celebrate jugak ! ahahaha .








No comments:

Post a Comment