CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 3, 2012

Kosong

Hye,entah apa pulak aku nak karut kali ini selepas berbulan-bulan Blogger merajuk apa ntah dengan aku . 
Hurmm , selalu sangat buat perangai dengan itew . 

Seperti biasa , aku datang kala jiwa serta otak aku kosong .
Otak ni .Dah tak tahu nak pikir apa dah .Tak tawu nak layan dah .Tak tawu nak pujuk macam mana dah .
*sigh .
Another perang besar just around the corner .Ah , bukan itu yang aku mahu cerita .

Tahu ? Aku perasan , kekadang aku terlalu kejam .Aku sedar, seringkali aku menjadi keutamaan dia. 
Setiap rajuk aku tak pernah sia-sia. 
*Hikhik. Suka. Nampak tak perangai tak hensem di situ?
Namun
Seringkali jugak aku dengar , " biar merajuk sekarang , dari hati terus sakit dan hilang ikhlasnya.. "
Dia terlalu innocent .Katanya dia cinta .Katanya juga,takkan dia hentikan apa yang sudah dia mulakan .
*sigh . Hurmm . Kosong .






No comments:

Post a Comment