CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 11, 2011

kontra




humm . indahnya dapat bertukar-tukar dan kongsi lagu-lagu sweet dengan kamu .
saya bagitahu lagu kegemaran saya . dan kamu buat benda yang sama kepada saya .
kita sama-sama search lagu-lagu tadi di internet dan kemudian nyanyi sama-sama .
macam suara kita berdua yang paling sedap . 
macam lagi itu lagu kita .
macam dah lama kita tahu lagu tu . 
macam lagu tadi lagu yang paling best pernah kita dengar
macam tak ada lagi lagu lain yang dapat curi tempat dalam carta hati  .
macam cuma kita berdua dapat rasakan betapa indah lagu-lagu tadi .
macam kita mempunyai minat yang sama .
macam saya hargai minat kamu . dan kamu pula hargai minat saya .
macam kita menghargai satu sama lain .




 
----------------------------

masa dengar lagu Crazier yang entah dari mana tetiba ja datang di tibi tadi ,
tak pasal-pasal air mata saya jatuh setitik .
betul , tak tipu , cuma setitik .
saya sedih .
Disney channel mainkan lagu yang kamu tak suka .
yang kamu cakap mengantuk bila dengar lagu tu di belog saya .
tapi itu lagu peberet saya .
tapi tak apa , biar kamu tertidur semasa baca belog ini .
biar kamu bawa masuk saya kedalam mimpu kamu .
HEHE !

saya faham , kita kontra , melengkapi satu sama lain .


No comments:

Post a Comment