CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 24, 2012

Hentikan permainan kamu



Diri , usah tipu hati ini lagi . aku rayu . 
hai mimpi . jangan ganggu aku lagi .
pergi jauh kamu dari tidur aku . 
bukan kamu yang aku mahu .

yeah bukan kamu . bukan kamu hasrat aku .

ada dia yang aku inginkan . 
yang selalu aku kejar dan tak mungkin pernah akan aku lepaskan .

jika dulu lain bicara aku .
anggap saja aku bukan lagi yang dulu .

bukan aku yang dulu .

anggap saja aku bukan lagi yang dulu .
lenyap bersama kisah dulu .
mendongak kembali , buat aku malu .

sudahlah , pergi jauh-jauh kamu .
ada hati yang semakin dekat padaku .

hentikan permainan kamu .

kamu ada dia .
dan kamu dengan cerita kamu .

aku ada dia .
dan dia dengan cerita aku .

sekali lagi .

hentikan permainan kamu .


No comments:

Post a Comment