CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2011

jam 1 a.m.





awak bukan bersembunyi
cuma bumi ini berputar , dan bawa saya jauh dari kamu 



tak faham dengan diri aku malam ini . tak faham kenapa terlalu rindu jadinya .
tak faham kenapa rasakan kau terlalu jauh dari aku . senang betul air mata aku menitis malam ini .
semua kerana kau . aku rindu . terlalu rindu . 
sepatutnya aku ada di sisi kau , ketawa sama-sama dengan kau hari ini . hari istimewa kau . hari lahir kau .
oh , maksud aku kelmarin . hari istimewa kau baru saja berlalu 54 minit lepas .
aku rasa kosong . rasa teruk . bila tak dapat lakukan apa-apa untuk kau .
maafkan aku . aku bilang aku baik baik saja . hakikatnya aku sedih .
bukan salah kau . cuma aku berharap aku dapat lakukan sesuatu untuk kau . sesuatu yang membuktikan aku sayangkan kau . setelah kesabaran , kejujuran dan cinta yang kau berikan  sepanjang hubungan kita.
tapi aku gagal hari ini . maafkan aku .

aku perlukan kau .

maaf , aku post satu lagi entry sedih malam ni . maaf ya , tapi aku terlalu sedih .

aku rindu kau , sobri ! 








No comments:

Post a Comment