CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 24, 2010

sp0okY wo0kY niGhtMAre....

                                                   

x tahulah sma ada perkara nie patut d bubuh d blog nie ataupon x kan...
tapi...hmmm tulah perkara yang agakk menakutkan trjdi sudah 2 malam berturut-turut...huhueee..this is sssooooo scary..fobia dalam mnempuhi PMR belum lg brakhir nampaknya...slalunya,klau d skool,awin slalu share mimpi2 yg awin alami wktu tdowr..mmg tuu dh jdi "pelengkap rutin harian" awin n my buddies..tp kli nie dh x bleh lg sma2 mentafsirkan mimpi kami lag bcuz skunk dah cuti sekolah... :( yuni,eda,ikah dan jiah.....awin rindu sangat2 dgn kamu semuaaa!!!..so kali nie,mmndangkan awin dah ada kawan baru-BLOGGY.. awin akn share "setakat yg mampu" apa yg awin lalui dgn kamu yeww bloggy??....hehehee..
pada 22 hb Nov..pda jam...urrrr..jam apa erkk?? mna la nk tau..cuz wktu tu aku tgah tidow..herh!!
datanglah segerombolan,sekawan,sekumpulan kanak2 ataupownn penghuni zoo(oops!)..bergegas ke Dataran Rohaniah selapas mendengar satu pengumuman yang berbunyi....."perhatian kepada CALON-CALON PMR,anda dikehandaki segera berkumpul di dataran rohaniah sekarang..harap maklum"...dan,pengumuman tu pown diulang sekali lagi..Awin paling x suka benda yang berbunyik mcam tuhh!! seriously!!..i hate that!!dan kat situ,ada cikgu2 yang berwajah gusar sedang berleter d depan tu,mnakala segerombolan,sekawan,sekumpulan benda2 yng kelihatannya mcm penghuni2 zoo tu pulak semua boleh dikatakan sedang tekun mengahafal nombor2,tulisan2,yang kadang2 nmpak macam mnatang apa ntah yang dpanggil "formula" klau x silap aku..huh!! dan awin x suka bnda yng dpanggil "formula" tu..dan cikgu2 yang ddepan tu nampaknya x mndapat sambutan..masatu..cma badan aku yang ada d tempat yang menakutkan tuu..tp otak aku msih lagi dtempat tdur dan membuatkan aku trtanya-tanya apa yang sdang trjd..!!! kemudian adalah seorang hamba nie datang pada aku dan mengajukan stu pertanyaan "pelik" kpada aku..bunyinya.."umm..awin,kite exam apa pas nie hah??"..huhhh!!! seperti pernah aku dengerr yaaa bunyik prtanyaan yg sbegini rupa..aku taula nie mimpi pownn,tp x kan la smpai exam apa lpas nie pown x tau lg kowt..dh PMR dehh..tuu pown x tau lg ke dehh..nk kne tye ke dehh..tau 2sniri la dehh..aku still lg trpinga-pinga dan x jwab pon pertanyaan hamba allah tu..kmudian dtglah seorang lagi "watak hitam"(huuuhu) dan kmudian langsung menjawab dengan selamber rocknyaaa... "kiter ada paper MATH la kejap lagi..paper last niehhh!!!!!"....ble dgr je pemegang watak hitam tuu ckap cmtu,awin macam...argggggghhhhhhhhhhh!!!!!!!! mamaaaa!!!!! apa niee?????sapa2 tolong gerak chek bangun dari mimpi niehh pleaseee.....awin tau nie just mimpi,tp awin x suka sngat9 dengan mimpi nieee....huaaaaaa!!!!..mati la aku klau x da orang nk bangunkan aku skarang nieh..aku x mao hadapi babak setrusnyaaa...arrrrhhhhh!!!...kemudian...berbondong-bondong lah aku brsama segerombolan,sekawan,sekumpulan hidupan2 buas tadi berarak masuk kedalam satu ruangan yg trdapat meja serta krusi yang saujana mata memandang dan dsusun jauh2 jaraknya antara sati meja dan meja yang laen..pada pintu masuknya tertera d situ "dewan al-farouq"...d situ trdapat para "bidadari" dan jga arrr..."bidadara" yang berwajah bengis mnanti ketibaan kami..kmudian smua org masuk dengan melangkah kaki kanan trlebih dahulu seperti yang sering disarankan oleh Tn.Hj.Zulkiflee atau dengan panggilan manjanya..."tokwan"..arhhh..watak tokwan memang wujud pon dlm kehidupan nyata..the principal of sek.men.keb.Pak Saya...hahahaaa..x lorhh!! sek.men.keb.pokok sena lerhhh...
maka disitu,awin dbreikan satu benda pelik yang trtera d situ"jangan buka kertas soalan ini sehingga menerima arahan"...hekelllleeehhhhh....lu sapa???..nk ajar2 gue????..hehehh..dh tu,bidadari dan bidadara dalam dewan tuuhh sibowk2 nak tgok i/c aku yg cun tuu pulakk..aduiyhh..mmg mngerikan laa..
kat dlm paper tu ,apa yg aku nmpak cmalah nombor2..tulisan2..dan soalan2 yang macam...arr..mcm.."aik,cikgu azzameer x penah ajaq g pown bab nie..aih..mst bonus nie..x msuk lg nieh bab niehhhh..haiii.." hahahaaa..
haih...palat btul kamu nie awin....haha..kmudian..klimaks nye...bru 2 page aku selak..bidadara tu ckap.."baek,anak2....mase..dah pown tammmatttt..silllle..letakkkan kertas anakkkk2 dikanan mejeee..timmme kasey.."uarhhhhhh!!!!!!! aku tau la aku tgh mimpi!!! tp klau yew pownnn bg la aku buat abeyhh dulu...huwaaaaa..mama..chek x suka mimpi niee...nnt mst chek dapat fail...huuuueee :"(
akibat kegusaran,kejutan.kerenjatan yang teramat,akhirnya aku pown terjga dr tdowrr...huhhh...naseb baek..bebas jgak aku dr tempat dan jga segerombolan,sekawan.sekumpulan makhluk2 yng pelik tuu... huhhhh...
hahhhh...eda,yuni,ikah.jiah...kamu semua x mimpi pelik2 ka sepanjang kita brpisah nie??????????....

1 comment:

  1. hahah.. wow, parah tu awin... yuni mmpi pelik tu byak.. tp sumanya yg da kaitan ng kawin... hahahahahah aduss, nmpk sgt da gatal nk kawen... hukhuk

    ReplyDelete